torsdag 9 december 2010

Jag är gift med min egna Ernst!

Jul med Pierre? Det låter nästan lite finare... Lite franskt och lantligt! Idag medan jag satt i min (ja, du gissa rätt) Lamino så pysslade min Ernst eller jag menar Pierre... ihop denna fina korgen!




Så snyggt så! Nu är han iväg och köper mer tråd...

Jag däremot har just njutit av lite te och inget vanligt heller. Detta goda teet fick jag av D och det passade verkligen efter en natt med sjukt barn och evigt tvättande... gissa vilken vintersjuka det kan vara...!


Jag har ätit så mycket kakor senaste veckan att jag snart spricker, synd att det är så jobbit att vara magsjuk! Då kanske man kunde jämna ut det hela...
Jag kunde inte träna mitt Zumbapass igår heller detta är ju katastrof!

Detta är lite vad vi har mumsat på sista veckan...







Dessa söta burkar fick jag av min äldsta tjej, de är de perfekta kakburkarna för chocolate chip cookies och hallongrottor... Synd bara de inte alltid kan vara fulla!













2 kommentarer:

  1. Visst är väl detta superkul. Att bloggprata med dig alltså :)... Är lite orättvisst att P faktiskt är duktig på så mycket... Vi får boka in en kväll i slutet på Jan kanske?

    SvaraRadera
  2. Ååhhh va gott det ser ut...vattnas i munnen...hade man velat smaka! ;-)

    Jättefin tårta! Har du gjort den?

    Kramar

    SvaraRadera