lördag 11 december 2010

Min lilla söta Shakira...

har försvunnit! Min lilla älskade kisse har varit försvunnen nu i en vecka! Jag är helt förstörd och blir helt tokig när jag inte vet vart hon är, hon har aldrig under alla år varit borta så länge. Som mest har hon varit borta en dag och absolut inte när det är så här kallt!


Så här brukar mina katter ligga och gotta sig! De tar varsin sida av sängen. Shakira ligger längst ner som en liten boll och myser. Kommer hon inte tillbaka snart kommer jag få frispel!



Förra julen gick min hund Mikey bort och jag vill inte denna julen vara med om samma sak.
Ovissheten vart hon är någonstans, om hon lider, är inlåst eller kanske inte lever och ligger i ett rovdjurs mage... Kan inte sluta tänka på det!
Min man säger hon ligger i en höbal någonstans och att jag måste tänka så... 

Hoppas hon kommer hem snart!

4 kommentarer:

  1. Lilla Kira...det är hemskt att inte veta var hon är...hoppas hon kommer tillbaka, för det är ju så kallt!
    Vi har mat i stallet och det brukar vara lite öppet...

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Har hon inte kommit hem än,skulle hört av mig idag men har passat Casper så jag har inte tänkt på det.
    Stackars liten,det är bekymmer med djur,är det inte det ena så är det
    det andra.Hoppas jag kan kommentera idag har försökt tidigare,men inte förstått mig på profilerna.
    Pierre kan ju göra så fint med luffarslöjd
    skålen var jättefin,men han är duktig på allt.
    Hoppas allt ordnar sig till det bästa
    Kramar Mamma o Anton

    SvaraRadera
  3. Lina: Jag hoppas och tänker hon ligger på Tobbes super coola hembyggda värmedyna i stallet! Eller hoppas att hon ligger på er höskulle... om ni har det..? Fattar inte vart hon e? Varje gång jag ropar kommer Pelle och man blir lurad varje gång! :(

    Mamma: Skit jobbigt att inte veta, man tänker massa konstiga tankar, kollar i soptunnan, tänker hon hoppat i någons bil och åkt med så hon e i stan, Öllsjö, Åhus eller Bromölla.... Hoppas hon kommer tillbax!

    SvaraRadera
  4. Hoppas Z hittat hem. RSS funkar. Inlägg funkar med. Du É ju duktig...

    SvaraRadera