söndag 9 januari 2011

Idag åkte julgranen ut & lite loppisfynd in...

Idag stuvade jag in mina tre barn i bilen och körde till Stallet Secondhand. Det ligger ju väldigt nära så ibland brukar jag gå dit eller cykla, men idag var det inget mysigt väder och dessutom var jag på jakt efter ett bord. I morse när jag tog bort julgranen kändes det väldigt tomt så det var bara att fundera ut något som skulle passa. Då det verkligen finns ALLT där så var det bara att ta bilen direkt. Detta köpte jag...

Ett söndrigt bord är lika med billigt!

Jag köpte Bröllopsboken från 1970. En riktig nostalgi tripp med bilder på möbler, lampor, bestick och glas m.m! Här kunde man på 70-talet få hjälp & tips med sitt nya hushåll som möblering, klädvård, dukning, tips för bröllopet och kommande barn... Helt fantastiska bilder och väldigt fint omslag! Rolig present till någon som ska gifta sig!








Resultatet av det söndriga bordet kommer senare...

Kram från Hanna i Gringelstad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar