lördag 8 januari 2011

Yiihaa! Vilda Västern är i Gringelstad!

Idag har Arvid haft sitt sjuårskalas med temat Vilda Västern! Jag kom på den "smarta" idéen med en häst i vardagsrummet som de kunde rida på. Lite fantasi, hö, en sadel, ett renskinn, en mjukishäst och ett gammalt träns jag fått av grannen blev resultatet denna renhästen...


Resultatet blev uppskattat men det såg verkligen ut som ett stall efteråt, precis som vårt vardagsrum varit en gång i tiden...


Det gick några flaskor...

Nej då... fast det finns ju godare whiskey än Jack Daniel`s!

Inte Bröderna Cartwright men nästan...


Dr Quinn kanske... 


Kram & Pang från Hanna i Gringelstad!

2 kommentarer:

  1. Hej på dej! Tack för igår, killarna hade haft superkul! Hoppas vi kan ses snart o äta nåt gott o dricka ett glas vin eller nåt. KRAM!

    SvaraRadera
  2. Jenny, du ville kanske också kommit på kalas? Jag LOVAR jag ska bygga en häst till dig med, fast jag LOVAR den kommer inte vara uppbygd med hö! Fast du o Sixten hade det säkert jätte mysigt hemma själva en stund tillsammans, bara ni! Söt han var i nya frillan förresten... *fniss* KRAM! Vinet ser jag fram emot att dricka ihop!

    SvaraRadera